Inschrijving Finale federatief clubkampioenschap het kan nog!

Woensdag, 30 augustus 2023

Op zaterdag 23 september a.s. vindt in het Beukerskanaal het federatief clubkampioenschap plaats. Net zoals vorig jaar zal dit direct de federatieve finale betreffen, er hoeft dus geen voorronde gevist te worden en iedere HSV binnen Oost Nederland kan deelnemen!

Het leuke is dat de 2 beste verenigingen zich plaatsen voor het ONK Clubs wat later dit jaar ook in het Beukerskanaal gevist wordt!

Door middel van deze berichtgeving willen we je erop wijzen dat de inschrijving geopend is.

Ieder team van een HSV of gecombineerde HSVen van 15 deelnemers kan deelnemen aan deze wedstrijd.

De 2 beste teams zullen zich plaatsen voor de landelijke finale het ONK Clubs op zaterdag 28 oktober aan het Beukerskanaal!

Inschrijven voor dit federatief clubkampioenschap kan tot 16 september a.s. dus wacht niet te lang! Laat u club alle andere in Oost-Nederland achter zich?

Voor meer informatie klik op deze link.

Wanneer uw verenging zich reeds opgegeven heeft, kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.

Mocht een ander iemand binnen de HSV verantwoordelijk zijn voor de wedstrijden/wedstrijdaanvragen het verzoek dit bericht met diegene te delen.

Met vriendelijke groet,

Wedstrijdcommissie Sportvisserij Oost-Nederland