Federatieve weekvergunning

Federatieve weekvergunning Oost-Nederland nog eenvoudiger digitaal verkrijgbaar

Wil jij starten met vissen of tijdens je vakantie in Oost-Nederland lekker een hengeltje uitgooien, maar heb je geen VISpas? Geen probleem, met de federatieve weekvergunning van Sportvisserij Oost-Nederland mag je met 1 hengel in alle wateren in Oost-Nederland vissen die ook in de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren vermeld staan.

De federatieve weekvergunning kost € 10,= en is als papieren document verkrijgbaar bij verschillende hengelsportwinkeliers, maar ook digitaal via onze website. Betaling gaat via de beveiligde betaalomgeving van Mollie en is nu ook vanuit het buitenland mogelijk.

Na afronding van je bestelling kun je dus direct vissen. Vooral voor toeristen en mensen die eerst een keer willen ervaren of ze vissen leuk vinden, voordat ze een VISpas aanschaffen, is de federatieve weekvergunning een mooie en laagdrempelige mogelijkheid om te kunnen vissen. En vind je het leuk, dan koop je natuurlijk meteen een VISpas.

www.sportvisserijoostnederland.nl/sportvissers/visdocumenten/federatieve-weekvergunning.html

www.vispas.nl