Over ons

De Hengelsport Vereniging Bathmen is opgericht op 8 november 1985, aangesloten bij Sportvisserij Oost-Nederland en bestaat heden uit ruim 350 leden, met een actief bestuur. Zo organiseert de vereniging verschillende wedstrijden, zoals een competitie voor senioren, junioren en een wintercompetitie. Daarnaast worden er enkele losse wedstrijden georganiseerd waar de gezelligheid voorop staat, zoals de traditionele Kermiswedstrijd in het laatste volle weekend van september, de Koppelwedstrijd voor senioren, de gecombineerde Koppelwedstrijd jeugd/senioren en de Nachtwedstrijd.

Vanuit de vereniging is een zeer enthousiaste jeugdcommissie actief. Deze heeft onder andere een jeugdcompetitie opgezet voor verschillende leeftijdscategorieën. Natuurlijk zien wij deze graag groeien! Naast de wedstrijden worden er ook diverse andere activiteiten georganiseerd zoals vislessen, voertje en tuigje maken ect. Ook nemen we elk jaar met de Jeugd deel aan de "Dorpenwedstrijd"

De HSV-Bathmen heeft veel viswater tot zijn beschikking. Leden van onze vereniging kunnen o.a. vissen in de wateren welke vermeld staan in de landelijke lijst van viswateren, die bij de vispas van Sportvisserij Nederland hoort.
Tevens mogen onze leden vissen in de viswateren van de Deventer Hengelsport Vereniging. Zoals men kan zien heeft de HSV-Bathmen viswater voor iedereen. Zo kan men in de IJssel in het voorjaar kilo's brasem vangen en op een zondagmiddag heerlijk ontspannen aan de Berkel of Schipbeek een hengeltje uitgooien.

De HSV-Bathmen, een vereniging voor jong en oud, voor recreant en wedstrijdvisser!

Vergunningen zijn te verkrijgen bij:

1. Dierenspeciaalzaak "Pets en Co" Zanting op de Flora (winkelcentrum Colmschate)
  2. Willy Jansen Schutte, IJssel de Schepperstraat 48, 7435PP Okkenbroek-Centrum
  3. Bennie Bieleman, "Verf/Behang" Dorpsstraat 1, 7437 AJ Bathmen, Tel: 0570-542660