Medailles op ONK junioren

Maandag, 5 september 2022

Medailles op ONK junioren voor jeugdleden van HSV Bathmen!!!!
Op zaterdag 27 Auguste is het ONK junioren gevist aan de lage vaart ten hoogte van Almere. 8 jeugdleden mee in de categorieën u20 en u25.
De visserij was zeer moeizaam maar hier en daar is uit eindelijk wel een grotere vis gevangen.
Wij willen Jayden Breuker feliciteren met zijn 6e in de einduitslag en een 2e plaats in zijn vak bij de u20 en anouska kars haar 5e plaats in de einduitslag en een 2e plaats in haar vak.
Uiteraard zijn wij trots op iedereen die heeft mee gevist aan het ONK junioren, juli zijn toppers!!